deep

Påskmiddagen hos kusinerna var great! Vi solade, spelade kubb och åt kilovis med godis. Jag och mamma ska dit ikväll igen för vi ska grilla och spela spel med dom. Sen ska jag nog även hinna med att träffa Carro en stund och möjligtvis sova över hos henne.

Igår hade vi riktigt roligt!
Rasmus hämtade oss här hemma, vi körde och köpte Burn på macken, sedan vidare och hämta Goffe. Där imellan någonstans fick Rasmus reda på att ha skulle hämta Simon och Jonas och köra dom till Coop-parkeringen. Så vi tryckte ihop oss och Simon låg i skuffen.
När vi släppt av dom körde vi fyra ut mot Marteboljuset!
Vi lyckades aldrig se ljuset men det var kul ändå. Jag och Carro satt gömda under en filt i baksätet och Rasmus och Goffe satt och berättade "spökhistorier" så tårarna rann på oss båda!
Det kom en annan bil och ställde sig bakom oss, när det var som tystast drog vi igång musiken,  FIIIIIIREEEE! Och massa dunk dunk, asgarv och sen helt tyst igen!
Goffe skulle skämta med mig och Carro så han gick ut och satte sig bakom bilden för att sedan kunna smyga upp vid någon ruta och skrämma skiten ur oss, istället skrämde bilen bakom skiter ut Goffe. När dom drog igång billysena hörde vi bara ett vråål och sedan kom Goffe inspringande i bilen, shit vad jag skrattade!

Vi sov i Stenkyrka allihopa så när vi kom hem drack vi te och åt mackor.
Jag och Carro kom inte i säng förrens sent, sent, sent.. Eller kanske snarare tidigt, tidigt, tidigt? Men efter massa prat och skratt somnade vi iallafall och vid halv tolv satt vi i bilen påväg in till stan igen.
Rasmus och Goffe släppte av oss och körde vidare mot Södervärn där dom skulle spela KM.
Carro cyklade hem och jag somnade i solen.
Mycket mer har jag inte gjort idag, just nu pratar jag med Carro i telefon och snart ska jag byta om.
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback