everybody hurts

Jag har inte slutat blogga, jag är bara otroligt kass på att uppdatera..

Helgen har gått snabbt!

I fredags var det modevisning, cykling, moppe, fint väder och party!

I lördags sov Jonna hos mig. Vi var nerförbi strandpromenaden med Carro, Hanna och Sofia. När det började bli kallt och mörkt började vi gå uppåt igen. När vi gick förbi almedalen sprang det runt massa killar med nerdragna byxor och spelade fotboll.. Jonna tyckte det var en kul grej och sprang dit och frågade om hon fick vara med och spela, det fick hon! Så tillslut sprang det runt 6 killar och 1 tjej runt med nerdraga byxor. Det var huuuur kul som helst, och oj vad vi skrattade!
Sedan vidare mot Carro och sen bar det av till någon "fest" i Bingeby. Där var det inte så kul så jag, Julle och Jonna följde med Amalia hem.
söndagen var det avsluting med Endre, det var kul för jag fick träffa alla saknade gullungar och det gjorde mig glad!
På kvällen var det bilkurragömma och medans vi gömde oss spelade vi lite fotboll utanför Hemglass.

Idag bestod min dag av Skola, Carro, Träning och Jonna!
I övrigt har jag varit förvirrad och deppig..
Men vi kommer fixa dethär för tillsammans klarar vi allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback