The one and only

Nu ska jag slänga ihop ett snabbt inlägg för jag måste berätta om min kväll igår.
Efter bion kom jag ju hem och bloggade och kollade runt lite på facebook och sen kom Carro hit.
Vi pratade en massa eftersom vi inte setts klokt på huuuuuur länge som helst. När klockan var runt halv tio bestämde vi oss för att cykla ner till almedalen så det gjorde vi, väl där nere kommer en bil som kör precis brevid oss och sen stannar den och vevar ner rutan:
-Heeeej Tjejer, Vet ni var närmaste kiosk ligger? Nämen vad har du gjort med benet då? Korbandet eller? Jajaa, dagens ungdomar borde inte sporta... Vill ni ha skjuts, för det där såg ju bara jobbigt ut! Vi raggar inte på småtjejer om ni tror de, hahaha nejnej absolut inte!!
Och jag och Carro bara stod där och sa, aa, mm, okej, nej, eh hehe..
Det var lite småäckligt men dom åkte igen efter ett tag och jag och Carro satte oss och gungade.
Sofia kom cyklande och vi tre började gå uppåt. Då helt plötsligt fick jag för mig att jag skulle cykla, Sofia och Carro bara nickade och höll i cykeln och mig allt dom hade och jag fick äntligen efter 8 veckor sitta på en cykel igen.. Hahah, det måste ha sett ganska roligt ut med kryckorna i korgen.
Emil, Denise, Michelle, Patrik och Tysk kom ner och hälsade och pratade lite med oss tills vi skulle gå till Bageriet och hälsa på Simon. Där fick vi varm choklad med skummad mjölk, och jag tror aldrig att det har varit så gott för vi var kalla och jag hade ont i armarna. Vi stannade och pratade ganska länge med Simon tills vi beslöt att gå hem till Sofia och dricka te och äta macka.

Jag smsade till Rasmus och frågade om han kunde skjutsa hem mig och fick reda på att dom körde bilkurragömma och det bangade inte vi på. Så Rasmus och Goffe kom och hämtade oss tre.
Bilkurragömma är precis vad det låter som. En åker iväg och gömmer sig, sen ska dom andra försöka hitta den bilen och undertiden har den gömda bilden skickat massa lettrådar för att göra det lite lättare. Skitkul är det!
När det var våran tur att gömma oss ställde vi oss på målgolfen. Och självklart skulle Rasmus och Goffe gå på kisspause så dom lämnade oss tre i bilden, själva! Carro började snacka om pedofiler i buskarna och Sofia hakade på. Tillslut satt alla med nerböjda huvuden och var skitskrajja! Alla dörrar på bilden var låsta utom skuffen och vi satt i baksätet, det var iiiiinte kul. Haha, men Matte hittade oss och leken fortsatte..

Idag är det Långfredag, jag ska äta middag hemma hos kusinerna, det ska bli riktigt mysigt för jag har inte träffat dom på hur länge som helst!
Senare ikväll var det prat om att vi ska till Marteboljuset, men jag får se hur det blir med det. Nu ska jag göra mig i ordning. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback