hold on

Jag älskar lov, jag älskar att sova tills jag vaknar av mig själv, att slippa bli väckt. Det är underbart!
Sofia hörde av sig lite efter tolv och vi bestämde oss för att åka ner till Almedalen. Där satt vi mot muren med solen i ögonen, härligthärligt! Mikaela och Robin var också där så då fick jag prata lite med dom också.
Jag och Sofia satt och pratade och kom och tänka på när vi alltid var vid Sparken och spelade fotboll förra året. Och inte kan en knäskada hindra oss, vi plockade ihop våra grejer och tog oss upp mot fotbollsplanen. Vi "spelade" i någon timme och hade riktigt kul. Har ni aldrig hört talats om Kryckfotboll?!
Nu tränar både Sofia och Amalia men sen ska vi nog hitta på något kul.
Carro och Hanna är i fjällen, dom saknas!

-Vad händer ikväll?
-Ingen aning, men om någon vecka åker iallafall jag och SARA STEEN till globen och SM-finalerna, wohooo! Det kommer bli hur kul som helst. Fast en weekend med Sara kan ju inte bli annat än kul! Då skulle vi egentligen köpa nya innebandyklubbor, men jag får se hur det blir med de för min del..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback