The smile on your lips

Det var prat om picknick på strandpromenaden igår kväll, men jag och Amalia dissade den idé och åkte hem till Emil istället. Vi satt ute på altanen med duntäcken och värmeljus och självklart massa bra musik. Riktigt härligt att kunna sitta ute utan att frysa helt ihjäl. Det var jag, Amalia, John, Hampus, Olov, Emil, Sebastian och Arvid. När vi kom in bestämmde vi oss för att sjunga singstar, det var sjukt kul och alla var verkligen helt seriösa! Efter att John och Amalia hade sjungit gick ena micken sönder och vi övergick till guitarrhero. Vi hann även med lite mat och dans och Sebastian retade mig som vanligt.. haha!
Tillslut var alla samlade i soffan framför en hockeyfilm och när den var slut var det dax för mig och Amalia att cykla hem till henne och sova.

Imorse vaknade vi runt tolv och de mesta av dagen har tillbringats i Amalias källare med film och te.
Vid fem började jag hoppa mig hemåt där lite guitarrhero-spelande med storebror väntade. Sen var det time för dusch och fix innan Jossan anlände och många timmars prat satt igång. Vi tog även en liten promenad och pratade med Filip.

Nu ska jag sova och hoppas på att få vakna med solen i ögonen, godnatt!


Kommentarer
Postat av: ritusch

hörde att du totalägde emil på singstar ;)

2009-04-06 @ 22:53:19
Postat av: ronja

haha ja så var det! ;)

vem är du?

2009-04-07 @ 10:49:58
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback