Party all the time

Söndagmorgon. Jag vaknade utvilad och taggad till tusen!
Duschade, packade och åkte till Carro. Vi lekte med hennes småkusiner och drack te med hennes faster. Sen var det dax för oss att börja göra oss i ordning. Det tog någon timme men det hade vi planerat in att det skulle göra.. Hehe
Halv nio gick bussen till Buttle. Det var jag, Carro, Issa, Olivia, Sara, Hampus och Gabbe som åkte ifrån stan.
Julle, Patrik och Emil mötte oss och vi hörde musiken ända utifrån vägen!
I början var det lite småsegt men efter ett tag kom alla igång och vi dansade som aldrig förr!
Klockan halv ett slutade Dj´n spela och vi skulle hitta ett sett att ta oss hem på, vi hade egentligen räknat med att sova kvar i bygdegården men det fick vi inte göra. Så vi trängde in oss 5 stycken i baksätet av en bil och lyckades komma hem safe. Julle och Carro skulle sova hos mig och när vi kom hem hit hade Rasmus fest så vi fortsatte att parta här! Men när klockan började närma sig fyra gick vi tre och la oss.
RIKTIGT LYCKAD KVÄLL VAR DET!








Imorse ringde mobilen vid 12 och vi åt frukost vid 1. Alla tre var helt slutkörda och orkade inte göra någonting mer än att äta och sedan gå och lägga oss igen. Vi låg och kollade när Julle spelade något mobilspel när Amalia kom in flygande i rummet och gav oss lite ny energi.
Vi segade lite till och sedan begav vi oss till ÖB och köpte energidryck och glass, vi satte oss mot muren på kullen. Emil och BP kom cyklande och gjorde oss sällskap ett litet tag.
Alla var riktigt slöa och bestämmde sig för att gå hem. Men Amalia stannade hos mig!
Nu är hon hemma och äter men jag ska träffa henne och Carro sen igen. Jag har även hört att det snackas om bilkurragömma ikväll, det ser jag fram emot!


Kommentarer
Postat av: Isssaaa!

GREEEN COOOOOOOOOOOOOOOOW <3



XD

2009-04-14 @ 21:54:55
URL: http://isabelleruthstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback