forever young

PÅSKLOV!

Torsdagskvällen tillbringades i Lukas rum med Emil, Carro och med Lukas hund i knät. Vi pratade en massa och när klockan var lite efter elva bestämde vi oss för att ta oss hemmåt.
När jag vaknade på fredagmorgon var det strålande sol, med solbrillorna på cyklade jag och Carro till skolan. Dagen rullade snabbt på med muntligt nationella i matte och vi slutade halv tolv. Denise följde med mig hem efter skolan och lite senare kom Emil och vi tre låg i solen i flera timmar. Vi hann även med att spela lite fotboll innan Emil skulle cykla hem. Denise och jag åt lite och vid halv 5 gick hennes buss.
På kvällen satt vi i Amalias källare och lyssnade på musik. Folket som var där var Amalia, Emil, Carro, Sebastian och Sofia. När Carro och Sofia hade gått hem låg vi andra kvar och sov ett litet tag.
Jag var inte hemma förrens närmare två.

Imorse åt jag frukost utomhus!
Sen kom Amalia och vi gjorde oss i ordning och sedan gick vi ner mot hamnen. Vi satte oss på bryggan och lyssnade på musik tills Emil och Hampus kom. Då var glassmagazient närsta stopp! Denhär gången blev det Körsbär, ApelsinChoklad och Saltlakris!
Vi gick tillbaka till bryggan och åt upp glassen, lite senare kom även Denise och Stuxa och gjorde oss sällskap.

Just nu ligger Amalia och sover och Denise smsar.
Vi får se vad kvällen har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback