beautiful sun

1 april och jag har gått på varenda skämt utom Saras dock!
Ingen har tyvärr gått på mina bara, men det spelar ingen roll för solen har lyst hela dagen och jag har varit gladare än på länge.
Efter skolan skjutsade Carro mig på cykeln hem till henne där vi åt mellis utomhus, och det var varmt! Utan några som helst problem satt vi där i linne och njöt. Allt var bara toppen!
Det var tänkt att vi skulle åka till Säve och kolla på Sävecupen, men det vart aldrig så istället bestämde vi med Olivia att vi skulle möta henne nere på hamnen. Någon halvtimme senare hade vi alla tre köpt glass och satt och hade det hur bra som helst i solen. Sedan tog vi oss sakta men säkert till Almedalen där vi satt i någon timme. Klockan började närma sig 6 när vi bestämde oss för att börja gå/hoppa oss hemmåt. Jag har haft en superdag och just nu sitter jag bara och ler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback