just dance

sista dagen på höstlovet om man inte räknar med helgen, fyfan.
och helgen kommer nog gå riktigt fort för jag och jonna åker till göteborg på återträff med språkresan.
vi åker buss från cityterminalen vid 12 och är framme i göteborg vid halv 7 typ. Sen går bussen från göteborg klockan kvart över 12 på natten och är framme vid 6 på morgonen i stockholm. sen ska vi ännu ta gotlandsbåten hem och är inte hemma förens 3 på söndag eftermiddag.. sen vill jag ju gärna se ibk matchen på söndag klockan 5 men jag lär nog inte orka de..
snart ska jag hem till hanna!

ciaoo /r

Kommentarer
Postat av: ronja

jag menade visst citycentralen

2008-10-26 @ 17:25:15
Postat av: Lisa

Haft en bra söndag? :)

2008-10-26 @ 17:26:57
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback