Time can´t make things better

Idag har det varit en ovanligt kall måndag.
Klockan ringde halv 7 i morse, men jag kom inte upp ur sängen förrens 7. Då var det snabbt på med några myskläder sen ner och äta en banan sen upp och borsta tänderna och sen ståd Lina i hallen. Vi var tvungna att gå till skolan idag för det är så mycket snöööö :D i like.
Skolan gick segt idag, riktigt segt
När jag kom hem  fick jag för mig att klockan va 1 timme mer än vad den var så då fick jag panik och slängde i mig mellisen. När jag skulle ta på mig skorna märkte jag att klocka var 3 och inte 4. Så då satt jag mig här med datorn i knät och började fundera på att det bara är 1 månad till Julafton och efter julen kommer NYÅR!! Det är sjukt att det snart redan har gått 1 år sen vi ståd där nere på hamnen och hade hur kul som helst, då när jag var världens lyckligaste..

Nu ska jag snart iväg på innebandyträning, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback