priset vi betalar för att klassas som elit

NÄR TAR ALLT PLUGGANDE SLUT? Alla som sagt att nian är det slappaste året kallar jag mytomaner!

Skoldagen igår var lagom slapp, våra fredagar är helt okej faktiskt. Efter skolan gick jag och CarroKrook på stan sen tog vi en fika på Ringduvan, mysmys!
På kvällen var det innebandyträning sen spenderade jag resten av kvällen med Olivia, Sara och Issa. Halva Visbyroma kom hem till oss runt 10: Emil, Tisen, Jonathan, Sebastian, Buster, John och Olov.
När dom gått hem tog det någon timme innan vi somnade, sista gången jag kollade på klockan innan jag somnade var den 03.19.
Runt 11 imorse vaknade vi, städade och gick åt olika håll. Lyckad Fredag!<3
I eftermiddag ska jag hem till Hanna och plugga lite sen ska vi fixa bildspelet.
Imorron ska vi åka till fastlandet och spela match mot Huddinge A. Vi måstemåstemåste vinna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback